poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Więcej za mniej

                            

Kochani..otóż w związku z tym,że podupadłam troszkę na zdrowiu,makijażu w tym poscie nie będzie ale..Mam dla Was coś innego oraz jak zawsze pojawi się przygotowana i przetestowana przeze mnie nowinka kosmetyczna!! :)

W tym poście chciałabym Wam pokazać jak można ubrać siebie oraz maluszka modnie a za niewielki grosz :)! Stylizacje letnio-wiosenne :) Zapraszam! :)

 

















Zaczynamy!! :) 






















Stylizacja 1
 Brzoskwiniowe spodenki F&F udało mi sie upolować za 8 zł  na wyprzedaży :)
 Różowa bluzeczka NEXT



















 Stylizacja 2



 
 A oto moja perełka upolowana nie w ''luksusowym sklepie'' :) Tuniczka H&M ( aparat mam taki łoo ) ale na żywo cudne żywe kolorki za jedyne 1 zł :) Stan Nowy z metką :)


















Stylizacja 3


 Cudne wiosenne legginsy PEPCO 9.99 
 uwielbiam je,są piękne :)
 Body Early Days


















Stylizacja 4


Również perełka zakupiona w sklepie jak to nazywam ''nie luksusowym'' :)
Sukieneczka H&M za 1 zł przepiękna a stan idealny :)


















 A oto moja dwie ostatnio upolowane perełki :) za symbooliczną kwote :)
 Bluzeczki firmy ASOS :)




 Micha mi się cieszy jak uda mi sie upolować coś extra :D To żaden wstyd :) !!


Kochani! Zamiast makijażu przygotowałam dla Was przepisy na proste i szybkie maseczki do twarzy! A więc do dzieła! :)

Maseczka z kakao - dla skóry suchej i podrażnionej

Składniki:
  • 1/3 szklanki ciemnego, niskotłuszczowego kakao w proszku    
  • 1/4 szklanki miodu
  • 3 łyżki śmietany
  • 2 łyżki płatków owsianych

Sposób przygotowania:
Wymieszaj wszystkie składniki w miseczce na kremową pastę.

Jak stosować:
Nakładać na oczyszczoną skórę twarzy. Zmyć po 15 minutach.



 

Maseczka z truskawek na rozszerzone pory

Składniki:
  • 5 świeżych, średnich truskawek
  • 1 łyżeczka śmietany lub jogurtu
  • 2 łyżeczki miodu
Sposób przygotowania:
Rozgnieść truskawki w misce widelcem. Następnie dodać miód i śmietanę (do skóry suchej) lub jogurt (do cery tłustej). Wymieszaj całość.

Jak stosować:
Nałożyć maskę palcami. Zmyć po 15-20 minutach.


Maseczka z marchewki - odżywcza i odmładzająca

Składniki:
  • 2 średnie marchewki
  • 1 łyżka miodu
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • pół cytryny
Sposób przygotowania:
Marchewki oskrobać i ugotować aż będą miękkie. Nastpnie rozgnieść widelcem na puree. Wymieszać z miodem i oliwą z oliwek. Dodać łyżkę świeżego soku z cytryny.

Jak stosować:

Nakładać na oczyszczoną skórę twarzy i pozostawić na 15 minut.


Nowinka kosmetyczna !

USTA! :) 

Warto od czasu do czasu zrobić peeling. Nie tylko wygładzi on wargi, ale także poprawi krążenie krwi, dzięki czemu nasze usta staną się bardziej czerwone i intensywne. Jednym z najlepszych i zarazem domowych sposobów jest peeling z cukru. Stosowały go już nawet nasze babcie. Wystarczy nałożyć trochę cukru na wargi i zataczać koła. 

 Aby poprawić ukrwienie ust i usunąć martwy naskórek, możemy zastosować także masaż miękką szczoteczką do zębów. Usta masujemy bardzo delikatnie przez 1 minutę przed snem.



Po takich zabiegach polecam Masełko do Ust z firmy BIELENDA,jest rewelacyjne!!!
Ja mam malinowe-używam go codziennie!:)





Jeżeli się podobało  zapraszam do komentowania i jak zawsze czekam na Wasze propozycje! :)
Możecie również polecić mój blog znajomym będzie mi baardzo milo! :)
 Buziaki dla Was!!!! :*


 



6 komentarzy:

  1. Moje słodziaki <3
    śliczne jak zawsze i coraz piękniejsze :* Niunia ,że ohohho :)) Piękne piękne :**
    bluzka w panterke pięknaaa :)
    a gdzie masło z bielandy upolowalas ?? wyglada kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w drogerii ROSSMAN :) jest rewelacyjne polecam!!! :*

      Usuń
    2. o widzisz :))
      no chyba sie skusze bo ja mam zawsze suche usta moze po nim bede miec bardziej nawilzone :))

      Usuń
    3. Naprawde polecam ja stosuje codziennie rano i wieczorem! :)

      Usuń
  2. Niedługo ciotka wybierze się na zakupy to też poszuka jakiejś kiecuni dla małej księżniczki :) Maseczki wybróbuję :) a cukier zaraz będę "jadła" :D Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cukier samoo zdrowie mniaaaam!! :D Buziaki :* :*

      Usuń