niedziela, 10 sierpnia 2014

                             Stylizacja i..coś nowego!



Kochani w tym poście za dużo do czytania nie będzie! Za to duużo zdjęć!!

Wiecie już,że makijaże i fryzury to moja pasja ale...odkryłam jeszcze coś!
Otóż stylizacja paznokci..dostałam prezent od mojego męża i od razu przypadł mi do gustu :)!!
Pokaże wam moje nowe dzieła(myślę,że jak na pierwszy raz to całkiem nieźle??!! :)).
 Także zamierzam w tym kierunku udoskonalić to co robie.

Dziś także stylizacje mojej córci i jedna moja :) Miłego oglądania!! :)


Paznokietki :)







Stylizacje :)              






















Miłego dnia buziaki!!!! :)


                                                                                                                        

4 komentarze:

  1. ale Nadzia cudna sliczna cioci :) <3 :) :*
    a Ty no Madzix no no extra wygladasz :* super mam podobna koszulke tylko neonowy zolty :D
    a paznokcie to żelami robilaś? ja tez robie ale musze wymienia na Indigo bo mam juz resztki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :* Tak żeliki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. eee to pieknie Ci wychodza :* extra :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje :) to na razie początki :*

    OdpowiedzUsuń